Please unban

Moderatoren: Elfe1090, feldsau

Gesperrt
rand0mdeaths
Please unban

Beitrag von rand0mdeaths »

Hi

I was told using a beacon in elevators is not allowed and was admin killed and I stopped, a friend playing support was also killed FE5RGC004. We have not done this since the day it happened maybe 3 days ago, but now I see we are banned. I am requesting to get unbanned as did not know it was considered a glitch and a bannable offense.

I assure I will not be using this again and will report it to admins. Please unban thanks!

Thanks
Bob
=========================

Hoi

Ik werd verteld dat het gebruik van een baken in liften is niet toegestaan ​​en was de admin doodgemaakt en ik stopte, een vriend spelen ondersteuning werd ook gedood FE5RGC004. We hebben dit niet gedaan sinds de dag dat het misschien 3 dagen geleden is gebeurd, maar nu zie ik dat we verbannen zijn. Ik verzoek om onbanneming te krijgen, omdat het niet was gekend, werd beschouwd als een onzin en een verbod.

Ik verzeker dat ik dit niet opnieuw zal gebruiken en het aanmeldt aan admins. Alstublieft, dankjewel!

Bedankt
Bob
Aycaramba81
Haupt Feldwebel
Haupt Feldwebel
Re: Please unban

Beitrag von Aycaramba81 »

You are level 140, with 8078 Hours gametime and you are telling me sorry i didn't know that a spawn beacon in the elevator is a glitch?

Ban expires in 1Month 3 Weeks 4 Days
Ich komme aus Ironien, das liegt an der sarkastischen Grenze. Wenn ihr mich sucht, ich steh im Lexikon unter: Provokant, biestig und ironisch
rand0mdeaths
Re: Please unban

Beitrag von rand0mdeaths »

Thanks for your reply, I wish you would reconsider just a warning. I do not see what my rank or hours played have to do with knowing about a glitch, I spent a good part of that time helping people on our Phantom tag server for the last 3 years. Is there something in my long BF history that makes you think I am a cheat.

Thanks
Bob
Gesperrt

Zurück zu „Battlefield 4 - Appeal your Ban“